Nu kan vi betjene kunderne hele døgnet

 "Vi valgte Jublo for at gøre vores infrastruktur kundevendt. Det er Jublo et godt produkt til"

Virksomheden tæller i dag mere end 100 mand og her kunne Lasse Houengaard, direktør i Finn L. & Davidsen, se et stort potentiale i at gøre det lettere for kunderne at booke ledige tider i montørernes kalendere og samtidig at gøre de interne forretningsgange mere enkle.

Lettere dialog og højere service

Med Jublo har Finn L. & Davidsen fået et værktøj, som har gjort dialogen med kunderne lettere og samtidig givet en markant højere service
Den største fordel ved Jublo er, at vi nemmere og hurtigere kan betjene den private kunde uden at de skal koordinere arbejdstid for at vi kommer på besøg. Samtidig kan de have dialogen med os netop på det tidspunkt der passer dem og de kan hurtigt, efter beslutningen er truffet, booke en montør i kalenderen som kommer til aftalt tid.
Det har også gjort, at man nu kan aflive alle de tidligere fordomme om håndværkere: ”Vi gør op med de gamle holdninger til at en håndværker ikke kan komme til tiden eller at håndværkeren aldrig vender tilbage med enten et tilbud eller et tidspunkt for udførelsen,” forklarer Lasse Houengaard.

Nu har kontoret åbent hele døgnet

Hvor man før var afhængig af, at kunden ringede i kontorets åbningstid, for at bestille en montør og koordinerer tid, kan man i dag servicere kunden på alle tidspunkter. Det skyldes at kunderne nu betjener sig selv, især om aftenen.

Dét, som kunderne virkelig godt kan lide, er at de kan gøre det hele om aftenen og ikke skal koordinere det i arbejdstiden. De kan booke montøren hvor de ellers har oplevet at det er svært at få en aftale i kalenderen, som der bliver overholdt.

Dermed er Lasse Houengaards ønske om en mere kundevendt infrastruktur opfyldt og der arbejdes nu blot med at få endnu flere kunder gjort opmærksomme på de unikke muligheder.

Markant bedre oplevelse – også for medarbejderne.

Det er ikke kun kunderne, der har taget godt imod Jublo – også medarbejderne har vist stor interesse for det nye tiltag:

”Det er naturligvis en ændring for hele firmaet, når der skal tænkes nye forretningsgange ind i hverdagen. Men de syntes det er spændende og går til opgaven med en masse nysgerrighed. Kigger vi isoleret på vores medarbejdere, så syntes de det er fantastisk at komme ud til kunderne. De har kun mødt rigtig gode tilbagemeldinger og det er de rigtig stolte af at være en del af,” er meldingen fra Lasse Houengaard.

Han slutter med en varm anbefaling af Jublo:

Et godt produkt og et godt samarbejde – det er en fornøjelse!

BLIV KONTAKTET HER